سیچم پرایم – Seachem Prime

prime

سیچم پرایم – Seachem Prime

سیچم پرایم (Prime®) کاندیشر مناسب برای آکواریوم آب شیرین و آب شور است . سیچم پرایم (Prime®) کلر ، کلرامین و آمونیاک را از بین می برد . سیچم پرایم (Prime®) آمونیاک را به یک فرم بی خطر و غیر سمی تبدیل می کند که توسط فیلتر بیولوژیک مخزن به راحتی برداشته می شود . سیچم پرایم (Prime®) ممکن است در طول چرخه آکواریوم برای کاهش سمیت آمونیاک / نیتریت استفاده شود . سیچم پرایم (Prime®) نیتریت و نیترات را جدا می کند و اجازه می دهد بیوفیلتر به طور موثر آنها را حذف کند . همچنین ، هر فلز سنگین و سمی که در آب یافت شود را خنثی می کند . سیچم پرایم (Prime®) غیر اسیدی است و pH را تحت تأثیر قرار نخواهد داد . سیچم پرایم (Prime®) اسکیمر را بیش از حد فعال نخواهد کرد . از سیچم پرایم (Prime®) هنگام راه اندازی اولیه یا تعویض آب باید استفاده نمایید .

هنگام حمل و یا قرنطینه کردن ماهی ، از Seachem StressGuard ™ استفاده کنید . هنگام اضافه کردن ماهی جدید ، از Stability® استفاده کنید . هر دو برای استفاده با Prime® ایده آل هستند .

تقریبا همه شرکت ها محصولی تولید می کنند که کلر را از بین می برد . با این حال ، هیچ کدام از آنها نمی توانند با کیفیت ، اثر بخشی یا کارآیی محصول سیچم پرایم (Prime®) باشند . سیچم پرایم (Prime®) پس از آکوآیوترو آلفا ما دومین غلظت متفورمین در بازار است . یک بطری 100 میلی لیتر سیچم پرایم (Prime®) برای 4000 لیتر آب شیرین مصرف خواهد شد . سیچم پرایم (Prime®) هر دو کلر و کلرامین را از منابع آب شهری حذف خواهد کرد .

سیچم پرایم (Prime®) همچنین حاوی یک اتصال دهنده است که آمونیاک ، نیتریت و نیترات را غیر سمی می سازد . بسیار مهم است که بدانیم چگونه این دو وظیفه با یکدیگر همکاری می کنند . تمام ضد کلر ها از طریق یک فرایند شیمیایی شناخته شده برای کاهش کلر استفاده می کنند . در این فرآیند ، گاز سمی کلر حل شده ( Cl 2 ) به یون های کلرید غیر سمی ( Cl- ) تبدیل می شود . فرایند کاهش نیز اتصال بین کلن و نیتروژن را در مولکول کلرامین (NH 2 Cl) را می شکند ، سپس با آزاد کردن اتم های کلر و جایگزینی آنها با هیدروژن (H) فرایند را برای تولید آمونیاک (NH 3 ) متوقف می کند .

به طور معمول ضد کلر ها کار را همین جا متوقف می کند اما آکواریوم را پر از آمونیاک سمی رها میکنند ! Seachem گام ضروری بعدی را با افزودن آمینوآی باندینگ به سم زدایی آمونیاک تولید شده انجام میدهد و باعث کاهش آمونیاک می شود .

هنگام تهیه کاندیشر های آب بسیار مراقب باشید . اگر شهر شما شامل کلرامین ها در منابع آب باشد ، یک استاندارد کلسیم سولفات سدیم کافی نیست . سیچم پرایم (Prime®) محصول طبیعی و ترمیم کت لمینیت را به جای تکیه بر ترکیبات لجن مصنوعی یا غیر بومی ترویج می دهد . بنابراین باعث افزایش کارایی اسکیمر نخواهد شد  که برای طرفداران ریف یک امر مهم است .

مقدار مصرف

برای هر 200 ليتر ( 50 گالن آمريكا ) از آب جديد از 1 درب بطری ( 5 میلی لیتر ) استفاده کنيد . برای حجم های کوچکتر ، لطفا توجه داشته باشید که هر خط درب حدود 1 میلی لیتر است .

می تواند به طور مستقیم به آکواریوم اضافه شود ، اما بهتر است ابتدا به آب جدید اضافه شود . اگر به طور مستقیم دوز پایه در حجم آکواریوم به آکواریوم اضافه گردد ،  بوی گوگرد طبیعی است .

برای غلظت های بالای کلرامین ، دو برابر دوز می تواند با خیال راحت استفاده شود .

برای پتاسیم نیتریت در موارد اضطراری ، تا 5 برابر دوز معمول ممکن است استفاده شود . اگر درجه حرارت بیشتر از 30 درجه سانتیگراد (86 درجه فارنهایت) باشد و میزان کلر یا آمونیاک کم باشد ، از نصف دوز استفاده کنید.

اندازه ها

50 میلی لیتر ، 100 میلی لیتر ، 250 میلی لیتر ، 500 میلی لیتر ، 1 لیتر ، 2 لیتر ،  4 لیتر

5/5 - (3 امتیاز)
بدون دیدگاه

لطفا در صورتی که در متن یا اطلاعات این مقاله ایراد یا نواقصی مشاهده میکنید که میتوانید در اصلاح آن ما را یاری کنید لطفا گزارش مشکل در مقاله را ارسال بفرمایید.

لطفا توضیحات خود درباره مشکل این مقاله را برای ما بنویسید و ارسال کنید. اگر اطلاعاتی دارید که میتواند این مقاله را کاملتر کند برای ما ارسال کنید تا مقاله به روز رسانی شود.

مطالب مشابه با آنچه حالا مطالعه کردید

نتیجه‌ای پیدا نشد.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
گروه پرسش و پاسخ تلگرام